Reklamacje i zwroty

ZWROT TOWARU

Jeśli zamówiony produkt nie spełni Twoich oczekiwań, możesz dokonać jego zwrotu bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty sprzedaży. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalną metkę oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.

Aby dokonać zwrotu należy:

  • Pobrać i wypełnić formularz zwrotu (do pobrania tutaj) będący oświadczeniem odstąpienia od umowy.
  • Spakować produkt/-y w opakowanie, w którym został przysłany.
  • Odesłać towar na adres:

OSMEA Bożena Chorzewska
41-902 Bytom
ul. Moniuszki 26A/4                                  z dopiskiem "ZWROT"

  • W ciągu kilku dni po odebraniu przez nas paczki oraz rozpatrzeniu sprawy, otrzymasz zwrot należności za produkt/-y przelewem na konto bankowe podane w formularzu.

 

REKLAMACJA TOWARU

Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują uprawnienia z tytułu wad stanowiących o niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu, zgodnie z ustawą z dnia z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Aby reklamować produkt należy:

  • Pobrać i wypełnić formularz reklamacji (do pobrania tutaj).
  • Odesłać towar na adres:

OSMEA Bożena Chorzewska
41-902 Bytom
ul. Moniuszki 26A/4                                  z dopiskiem "REKLAMACJA"

  • Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
  • W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.